RSS

TÜM YAZILAR (ARŞİV) SAYFASI ÖNCEKİ YORUMLAR

10 Eki

TÜM YAZILAR (ARŞİV) SAYFASI ÖNCEKİ YORUMLAR

esra

16 Ekim 2012 at 23:04

yazılarınız devam edecek mı kardeşim? ßen yeni farkettım siteyi.. devam ederse sevınırım.

**************************************************************

ekabirweb

17 Ekim 2012 at 00:18

Merhaba. Allah kısmet ederse inşallah devam edeceğim tabii. Esen kalın Allah’a emanet olun.

************************************************************

es uzun

05 Temmuz 2013 at 12:59

Allah razi olsun. Yazilarin tamamini esuzun.mynet.com mail adresime gonderirseniz sevinirim. Allah a emanet olun.

**************************************************************

ekabirweb

05 Temmuz 2013 at 15:53

Merhaba.Hazırda olan sayfaları gönderiyorum. Yalnız size de açıklayayım yazılar taslak halindedir. Sonradan ek bilgi olarak ilaveler olmaktadır. Allah hepimizin gayretini artırsın inşaAllah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

**************************************************************

rümeysa

17 Şubat 2014 at 14:35

KARDEŞİM İNSANLIĞA NE BÜYÜK HİZMET ETTİĞİNİN FARKINDAMISIN…ÇOK MÜTEŞEKKİRİZ…ALLAH GÜÇ KUVVET VERSİN.SELAMLAR.

*************************************************************

ekabirweb

17 Şubat 2014 at 18:54

Merhaba. İnsanlığa hizmet. 🙂 çok abartılı geldi. Yine de teşekkür ederim. Ben sadece ilim sahiplerinin ilimlerini paylaşıyorum. Allah onları aramızdan eksik etmesin, ilimlerini artırsın, bizi de nasiplenenlerden kılsın inşallah. Esen kalın Allah’a emanet olun.

**********************************************************

ilhan

17 Mart 2014 at 22:11

Öncelikle Allah razı olsun. güzel bir hizmet olmuş. Ellerinize ve gönlünüze sağlık. ihanagasi@hotmail.com adresine mail olarak ta gönderebilirseniz çok sevinirim.

***********************************************************

ekabirweb

18 Mart 2014 at 01:33

Merhaba.Hali hazırda olanları gönderiyorum. diğer arkadaşlara da yazdığım gibi henüz hepsi taslak halinde ve ilave ek bilgiler olabiliyor. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

**********************************************************

esra

23 Ekim 2012 at 19:55

Sitede sorun var yaa… Sayfa ßulunamıyor. 😦 ilgilenirseniz sevınırız.

********************************************************

ekabirweb

23 Ekim 2012 at 23:12

Merhaba. Nedenini anlayamadım ama birkaç tanesinin link bağlantısı kopmuş. Tekrar bağladım. Uyarınız için teşekkür ederim. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*************************************************************

Tevfik Ünal

26 Ekim 2013 at 14:04

Hucurat suresi acilmiyor. Ilgilenirseniz sevinirim.

*******************************************************

esra

23 Ekim 2012 at 19:56

Siz de ALLAh’a emanet oLun.. ELLerinize , yüreğinize sağLık. ALLah razı oLsun.

*****************************************

Nursena

27 Kasım 2012 at 08:01

Esmaul husna dersleri icin de bu calışma yapılabilir mı acaba? Emeginiz icin Allah razı olsUn.

***************************************************

ekabirweb

27 Kasım 2012 at 10:50

Merhaba. Allah nasip ederse Esma dersleri için de buna benzer bir çalışma düşünüyorum. Ama Tefsir dersleri bittikten sonra inşallah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

**************************************************

Nursena

27 Kasım 2012 at 20:33

TesekKürler. Rabbim zamaninizi bereketlendirsinde biz de nasiplenelim inşallah.

*************************************************************

Ali

29 Aralık 2012 at 01:31

Devamını dilerim Faydalanıyoruz

*********************************************

ekabirweb

29 Aralık 2012 at 10:41

Merhaba. Faydalanıyor olmanıza çok sevindim. Rabbim izin verdiği sürece devam edeceğim inşallah. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*********************************************

pınar gültekin

14 Mart 2013 at 10:28

Çalışmalarınızdan çokça yararlanmaya çalışıyoruz allah razı olsun
bu çalışmaları telefona nasıl indirebiliriz bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum ALLAH yardımcınız olsun

************************************************

ekabirweb

14 Mart 2013 at 10:55

Merhaba. Yararlanıyor olmanıza çok memnun oldum. Allah bu konuda gayretimizi artırsın inşallah. Çalışmalar devam ettiği için herhangi bir indirme uygulaması yapmadım. Arzu ederseniz bu güne kadarki olanları toplu olarak e-mail ile göndereyim oradan telefonunuza yükleyebilirsiniz. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

********************************************

Mevlüt KAR

01 Ocak 2013 at 00:33

Mustafa hocanın bu işe gönlü var mı acaba bunu çok merak ediyorum

*********************************************

ekabirweb

01 Ocak 2013 at 01:58

Merhaba. Bunu ben daha işin başında merak ettim ve 1.12.2010 tarihinde açıklama ve izin talebinde bulundum. Sn. Mustafa hoca yerine Akabe vakfı yetkilileri tarafından; (Ve aleykum selam epey emek vererek oluşturmuşsunuz tebrik ederiz hiçbir mahsuru yok paylaşmanız da selam veddua Akabe vakfı halkla ilişkiler.) e.mail ini aldım. Kendisi ile henüz tanışmadım. Bir kaç kez bizzat kendisi ile iletişimi denedim ama olmadı. Kısmet. İnşallah hakkını helal eder diye umuyorum. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*****************************************

hüseyin

09 Ocak 2013 at 12:02

ben mustafa islamoğlu neden şu hulusi zırvasıyla aynı yerde onu merek ettim.

********************************************

ekabirweb

09 Ocak 2013 at 12:38

Merhaba. 🙂 Kendi görüşünüzde belki haklı olabilirsiniz. Ama benim görüşümde çok farklı bir yerdedir. Akıl, mantık ve bilim formatında verdiği bilgilerle insanın algılama kapasitesini artıran bir düşünürdür. Benim amacım da sadece bilgiyi öğrenmek, edinmek, ezberlemek değil, ikna olmuş, inanmış olarak gönül rahatlığıyla yaşama geçirebilmektir. Klasik, cami vaazı gibi bilgiler maalesef camide kalıyor. İnancı cami dışına da taşımak içinde en kolay yöntem aklın, mantığın ikna olmasıdır. İşte tam burada A. Hulusi devreye giriyor. Soyut kavramları akıl, mantık, bilim ve delillerle somut hale getirerek ikna olmayı kolaylaştırıyor. Tabii bu da benim görüşüm. Esen kalın Allah’a emanet olun.

**************************************************

cennet

22 Ocak 2013 at 17:53

nasıl dua ile bedel öderim SİZE ; duaların en büyüğüAllah ın razı olmasıdr eminim. bütün hücrelerimle haykırıyrom razı ol ALLAHIM razı ol .ahzab 56 yı okumam gerekiyordu allah size gayret versin çalısmalarınızı tamamlayın insallah bekliyrm

*********************************************

ekabirweb

22 Ocak 2013 at 19:27

Merhaba 🙂 Dualarınız için Allah sizden de razı olsun, tüm inananlara da nasip etsin inşallah. Ahzap/56 Allah kısmet ederse 24 – 25 ocak Cuma gecesinden itibaren okuyabilirsiniz. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*********************************************

seyma

01 Şubat 2013 at 19:31

SELAM üstünüze olsun bu hazirladiginiz emek verdiginiz sayfa elbette cok güzel görünüyor evet faydalanabilinir ve fakat bildigim kadariyla Mustafa hocanin tefsir dersleri bir düzen icinde cd ler de toplandi.Ve bu cd lerin satisindan eger Mustafa hocada bir gelir sagliyorsa isde tamda burda yaptiginiz isi kesinlikle hocaya danisarak yapmaniz gerekir.ben yaptiginiz isi baltalamak istemiyorum blakis madem bu kadar hassas bir ise egildiniz o zaman herseyin hakkini vererek olmali bu is

*********************************************

ekabirweb

01 Şubat 2013 at 20:43

Merhaba. Uyarınızda haklısınız. Daha önce Mevlût arkadaşıma da yazdığım gibi daha başlangıçta örneğini göstererek Mustafa Hocanın sitesinden izin istedim. Sn. Mustafa hoca yerine Akabe vakfı yetkilileri tarafından; (Ve aleykum selam epey emek vererek oluşturmuşsunuz tebrik ederiz hiçbir mahsuru yok paylaşmanız da selam veddua Akabe vakfı halkla ilişkiler.) e.mail ini aldım. Kullandığım tüm veriler İnternet ortamında sebil olarak You tube ve Google dan elde edilen verilerdir. Fakat hala da önerim geçerlidir. Sn. Mustafa hocam şu an dahi “istemiyorum kaldır.” dediği an sayfamı tamamen kapatırım. Allah izin verirse o zamana kadar paylaşmaya devam edeceğim. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*****************************************

***VahiySeven***

05 Şubat 2013 at 17:10

Elinize, yureginize , emeginize saglik. Allah razi olsun. Faydalaniyoruz ve cok memnunuz.

*******************************************

ekabirweb

05 Şubat 2013 at 20:00

Merhaba, Vesile olduğum için hamd ediyorum. Faydalandığınıza çok sevindim. teşekkür ederim. Esen kalın, Allah’a emanet olsun.

*********************************************

zeynep

23 Şubat 2013 at 01:50

Allah razı olsun arkadaşım….yeni rastladım sitenize…şöyle kabaca bir baktım çok yararlanacağımı zannediyorum…çok güzel bir çalışma…mübarek olsun inşaallah! selamlar

**********************************************

ekabirweb

23 Şubat 2013 at 11:01

Merhaba, Allah cümlemizden razı olsun, hakikati ve ona ulaştıracak doğru bilgi bulabilme gayretimizi artırsın inşallah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*******************************************

metin öz

25 Şubat 2013 at 16:28

Allah sizden razı olsun. tefsiri hazırlarken mustafa hocanın hali hazırdaki bir kitabındanmı faydalanıyorsunuz? yoksa görüntülü tefsir derslerini yazıyamı döküyorsunuz? emeğiniz için teşekkür ederim. Allah razı olsun

——————————————————-

metin öz

25 Şubat 2013 at 17:10

eğer tüm surelerin word dosyası şeklinde taslağı var ise maileme atabilirmisiniz? bende ders ders cıktısını alıp arkadaşlar ile haftalık tefsir dersinde okumayı düşünüyorum. rabbim burdan sizede sevap payı verir inşallah.

———————————————————

ekabirweb

25 Şubat 2013 at 18:34

Merhaba, Çalışmalarımı 4 ana temel üzerine yapıyorum.
1 – Kur’an ı kerim in Arapça dilini, Latin harfleriyle ve Ahmed Hulusi’nin tasavvufi açıdan yorumlarını ihtiva eden Kur’an ı kerim çözümü eserinden alıyorum.
2 – Herkes tarafından kabul gören M. Hamdi Yazır’ın (Elmalılı) Kur’an dili orijinal haliyle alıyorum.
3 – Sn. Mustafa İslamoğlu Hocanın 200 CD lik Kur’anı kerim tefsir dersleri videolarını birebir yazıya geçiriyorum. (Videoları You tube den indirdim.)
4 – Bütün bunların dışında merak ettiğim konularda İnternetten araştırıp elde ettiğim bilgileri, orijinal video, yazıları, hali hazırda kütüphanemde bulunan diğer eserlerden bulabildiğim bilgileri ek bilgi adı altında ilave ediyorum.
Çalışmalarım halen devam ediyor, Hafta da ancak bir videoluk hızla ilerleyebiliyorum. Bugüne kadar hazırlananlar internet sayfalarımda mevcut. (http://ekabirwep.blogspot.com/ da da parçalı olarak mevcut) İstediğiniz gibi kullanabilirsiniz.
Allah cümlemizi doğru bilgilere ulaşan bahtiyar kullarından eyler inşallah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

———————————————————

metin öz

25 Şubat 2013 at 19:09

Allah hizmetinizi tamamına erdirsin inşallah. Eğer word dosyasına yazıyorsanız onları mail atarmısınız demiştim ama anladığım kadarı ile videoları dinlerken direk web üzerine yazıyorsunuz. Allah razı olsun

***********************************************

ekabirweb

25 Şubat 2013 at 21:19

Hazırda olan word sayfalarını gönderdim. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*************************************************

Mehmet Akif

09 Haziran 2013 at 13:03

Ben de sizin gibi hocamızın görüntülü tefsirini yazıya aktarmaya başlamıştım. Ama nuzül sırasına göre başladım. Yazdığım sûreleri göndermek için size nasıl ulaşabilirim. ??Allah razı olsun.Tamamlamayı nasip etsin.

************************************************

ekabirweb

09 Haziran 2013 at 15:02

Merhaba. Allah hepimizin gayretini artırsın inşallah. Bana; ekabir51@mynet.com dan ulaşabilirsiniz. Şimdiden Allah razı olsun diyorum. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

***********************************************

metin öz

25 Şubat 2013 at 23:44

teşekkür ederim. saolun

********************************************

metin öz

03 Mart 2013 at 17:35

Allah sizden razı olsun. Mustafa hocam bir dersinde demiştiki Allah’ı sevmek onu tanımakla olur, Allah’ı tanımanın yoluda Esma-ül Hüsnadır. Esma dersleri gerçekden müthiş bir cevher. Esma derslerinide inşallah yazıya dökersiniz.
yükü tek size bırakmakda olmuyor. belki vakti müsait olan arkadaşlardan size destek de gelebilir.
yaz tatilinde bende bazı dersleri yazmaya başlarım inşallah.

********************************************

ekabirweb

03 Mart 2013 at 23:41

İnşallah. Benim açımdan bakarsanız esma dersleri için de bir çalışma yapmayı düşünüyorum tabii. Ama önce Tefsir derslerinin bitmesi gerekiyor. Tabii bu arada birileri bu çalışmayı yaparsa çok sevinirim. Esen kalın.

***********************************************

tayfun

25 Mart 2014 at 03:28

Kardesim Rabbim yar ve yardimcin olur insallah…kardesim ben Esmaul husna derslerini yazabilrim fakat wordpess te sayfa olusturma hakkinda yardimci olursan sevinirim…cunku bi blog sayfasinda denedim basarili olamadim

———————————————————–

ekabirweb

25 Mart 2014 at 11:48

Merhaba, Esma-ül Hüsna derslerini yazıya geçirme düşünceniz çok güzel. Elimden gelen yardımı tabii ki yaparım. Ben webmaster değilim. WordPress sayfamı kurma işini ben de başkasına yaptırdım. Youtube de WordPress Türkçe Eğitim Seti – 1 -Wordpress Nedir gibi uzun uzadıya anlatım videoları var. İşine yarar mı bilemem. Yazıya geçirme işine başlamadan Sn. Mustafa İslamoğlu Hocam dan onay almanızı öneririm. Yazım hızınız yüksek ise videodan yapabilirsiniz. Benim ki gibi düşük ise videoları mp3 formatına çekip Windows Medya Player den takipte kolaylaştırabilirsiniz. Esma derslerini Mustafa Hocamın sitesinden; (http://www.mustafaislamoglu.com/MK116_el-esmau-l-husna-dersleri.html ) indirebilirsiniz. Bu sıralamaya göre başlamayı düşünürseniz ilk 15 videoyla uğraşmayın onları ben geçirebilirim. El Esmau’l Husna – 8 – 1 ( 25-6-2009 ) den başlayın. Allah kolaylık versin ve şevkinizi artırsın. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

————————————————–

Sevda

08 Mart 2013 at 12:32

Müthiş bir çalışma olmuş. Emeğinize sağlık,Allah razı olsun. Ben de Mustafa hocamın derslerini takip ediyorum. Yazıya dökülmüş halide çok kalıcı olacak benim için. Çok teşekkürler..

************************************************

ekabirweb

08 Mart 2013 at 15:32

Merhaba, beğendiğiniz ve faydalanıyor olmanıza çok sevindim. Bu yolda Allah gayretimizi artırsın inşallah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*********************************************

Kadir

03 Nisan 2013 at 22:01

Epey emek verilmiş bir çalışma. teşekkürler

************************************************

salih

01 Mayıs 2013 at 04:42

uzun zamandır böyle bir çalışam arıyordum. arama motorlarından bu çalışmaya ulaşmak imkansız.Bu değerli çalışmanızı benim gibi dörtgözle bekleyenlerin çok olduğunu sanıyorum. Arama motorlarına eklemenizin faydalı olacağını sanıyorum. Bu emeğinizi Allah boşa çıkarmasın güzel kardeşim her faydalanışımda sana dua edeceğim. İki dünyanda bahtiyar olsun.Görüşmek nasip olur inşallah Allaha emanet ol

———————————————————

ekabirweb

01 Mayıs 2013 at 10:29

Merhaba, dualarınız için teşekkür ederim. Bu şekilde bir çalışmayı ben de çok aramıştım. En sonunda kendim yapmaya karar verdim. Hem kendimi eğitmek, hem de benim gibi arayış içinde olanlara kolaylık olsun diye paylaşıyorum. Arama motorları konusunda Google yeter diye düşünüyordum. Uyarınızı dikkate alacağım inşallah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

********************************************

burakfaran

11 Mayıs 2013 at 18:37

islamoğlu hocamızın bu tefsir dersleri acaba kitaplaşacakmı merak ediyorum…tefsir kitabı olarak basılacakmı bilgisi olan varsa cevaplasın lütfen sevinirim.güzel bir çalışma olmuş emeğine sağlık…

***********************************************

burakfaran

11 Mayıs 2013 at 19:27

dikkatimi çeken birşey oldu…islamoğlunun tefsir derslerinde kuran mealleri ahmet hulusiden alınmış bu site sahibinin çalışması sanırım.bildiğim kadarıyla islamoğlu kendi tefsiri meal çalışmasından alıntı yapıyor…

**********************************************

ekabirweb

11 Mayıs 2013 at 21:29

Merhaba. İslamoğlu hocanın zaten açıklamalı “Hayat kitabı Kuran” adlı eseri var. Tefsir dersleri adı altında 200 videodan oluşan eseri var. Benim Sayın hocamla bir ilgim yok. Bu çalışmayı diğer arkadaşlarıma da yazdığım gibi kendi eksikliklerimi gidermek için yaptığım bir çalışmadır. Kitaplaşır mı bilemem. Bu tamamen bir derleme. İnandığım, güvendiğim alimlerimizin görüşlerini bir arada görmek istediğim için bu yolu seçtim.
Videoların bire bir yazıya geçirilmesi dışında başka kaynaklardan alıntılar da vardır. Bunlar ek bilgi adı altında altı çizgili olarak belirtilmiştir. Bu ek bilgilerin İslamoğlu hocamla bir ilgisi yoktur. Dediğim gibi bu bir derlemedir. Bu tefsir dersleri videolarının yanı sıra Ahmed Hulusi’nin Kur’an ı kerim çözümü eserini, Elmalı’lı Hamdi Yazır’ın orijinal mealini ana temel kaynaklar olarak kullandım. Allah hepsinden razı olsun. Hayatta olanların ilimlerini artırsın, vefat edenlere de Rahmetler dilerim. Durum bu. Esen kalın Allah’a emanet olun.

**************************************************

Abdulkadir

20 Mayıs 2013 at 15:38

Haftada 2 gün 2 ayrı ders halkasında tefsir derslerimiz var
ortalama bir hazırlık yaptıktan sonra mümkün oluğu kadar İslamoğlu hocanın tefsir dersleirni dinlemeden derse gitmiyorum. Lakin çeşitli sebeblerle bu her zaman mümkün olamayabiliyiordu
Şimdi bu yazılıarın çıktısını alıyorum
Derste dinlerken not alma ihtiyacı duyduğum yerleri şimdi hem dinliyor hem de bir taraftan altını çizerek çok daha fazla isitfade ediyorum.
Teşekkür ederim..
Rabiim ecrini artırsın

Nisa 85
” 85-) Men yeşfa’ şefa’aten haseneten yekün lehu nasiybün minha* ve men yeşfa’ şefa’aten seyyieten yekün lehu kiflün minha* ve kânAllahu alâ külli şey’in mukıyta;

Men yeşfa’ şefa’aten haseneten yekün lehu nasiybün minha Kim haklı bir davaya katkıda bulunursa, onun tüm getirisinden bir pay alacaktır.

ve men yeşfa’ şefa’aten seyyieten yekün lehu kiflün minha Kim de haksız bir davaya katkıda bulunur ona aracılık ederse onun tüm vebalinden bir pay alacaktır.

ve kânAllahu alâ külli şey’in mukıyta; Çünkü Allah her şeye şahittir, her şeyi gözlemektedir, gözetlemektedir, her şeyin değerini biçmektedir.

Tüm zamanlarda geçerli ahlaki sorumluluk ölçüsünü

Veriyor bu ayet. Aslında bu ayeti çağrıştıran Resulallah’ın bir de hadisi var.

– Men senne sünneten, haseneten, felehu ecruha, ve ecru men amile biha.

Kim güzel bir gelenek koyarsa, güzel bir tavır ortaya koyarsa, o tavrı ondan sonra yapacak herkesin ecri ondan hiç eksiltilmeden o tavrı ilk defa ortaya koyana verilecektir.

Tersi de geçerli. Hadisin devamında; Kimde kötü bir gelenek koyarsa ve o geleneğe ondan sonra uyan kimselerin günahı, onlardan hiç eksiltilmeden o kötü geleneği ortaya koyan kimseye de yazılacaktır.

Bu aslında güzellikte ve kötülükte öncü olmanın doğal bir sonucudur. Öncülük. Onun için öncü olmak sabikun, el evvelun olmak Kur’an ın ifadesi ile. Öncülerden olmak. Eğer küfrün öncüsü olursa elbette ki, arkasına düşenlerin vebalini de taşıyacak, ama onlar için mazeret olmayacak. Tabii ki imanın önderi olursa arkasına düşenlerin ecrinden de bir pay alacak. Çünkü aracılık yapıyor. Aracılar elbette komisyon alırlar. Hakka, hayra ve güzelliğe aracılık yapan ondan komisyon alacaktır.”

**************************************************

ekabirweb

20 Mayıs 2013 at 17:29

Merhaba. Faydalanıyor olmanız ve Kur’anî öğüdünüz için Allah razı olsun. Her vesile ile yazdığım gibi bu çalışmayı kendi eksikliklerimi gidermek ve paylaşarak bereketlendirmek için yapıyorum. Allah alimlerimizden razı olsun, onların ilimlerini artırsın. Bize de okumayı anlamayı ve idrak edip yaşamayı kolaylaştırsın inşallah. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*********************************************

Tevfik Ünal

23 Mayıs 2013 at 08:26

Merhaba. Bizlerde Almanyada bu sayfadan faydalanarak Kur´an dersi yapiyoruz. Ne kadar istifade ettigimizi anlatamam ve gün gectikce katilanlarin sayisi artiyor. Umud ediyorumki bir an önce tüm surelerin yazilisi bitmis olur. Bu sayfayi hazirlayan kardesimi tebrik ediyorum. Allah yar ve yardimcisi olsun.

*************************************************

ekabirweb

23 Mayıs 2013 at 10:10

Merhaba. Çalışmalarımın faydalanılıyor olması beni çok mutlu ediyor. Buna vesile olduğum için Allah’a hamd ediyorum. Allah tüm alimlerimizden razı olsun ilimlerini artırsın. Tüm Kur’an dostlarına selâm olsun. İnşallah bir yıla kadar tamamlanmış olur diye umuyorum. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

**************************************************

Tevfik Ünal

16 Nisan 2014 at 15:36

Merhaba . Bizler Almanyada sizin yazilariniz üzere 2 yildir calismalar yapiyoruz. Bircok kisi bu yazilari mail olarak benden talep ediyor. Mümkünse asagidaki maile bu yazilari atabilirmisiniz. Allah razi olsun. tvfk@hotmail.de

********************************************

ekabirweb

16 Nisan 2014 at 16:47

Merhaba.Allah gayretinizi artırsın kalbinize muhabbet, aklınızı aydınlık eylesin. Halihazır şekliyle gönderiyorum. Ek bilgiler değişebiliyor bilginiz olsun. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

——————————————————–

hülya

19 Haziran 2013 at 22:37

Yaptığınız gerçekten çok büyük bir emek.Biz müminler zaten emek odaklı olmalıyız öyle değil mi!Bu önemli ve güzel fedakarlığınızı rabbim bu dünyada da,ahirette de en güzel şekilde mükafatlandırsın inşallah.DUA İLE

———————————————————-

ekabirweb

19 Haziran 2013 at 23:52

Merhaba, dualarınız için teşekkür ederim, Emek odaklı olmak tabii ki gerekir ama itiraf etmem gerek bu çalışmayı gerçekten kendi eksikliklerimi gidermek için yapıyorum. Bu imkanı ve çalışma şevkini veren rabbime şükür babında paylaşarak bereketlendirmeye çalışıyorum. İnsanlara yararlı olabiliyorsam bu bana yeter. Allah ilimlerini paylaştığım alimlerimizden razı olsun, İlimlerini artırsın inşallah. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*********************************************

Yasin yılmaz

20 Haziran 2013 at 10:30

Üstadım, tefsir derslerini yazıya geçirme projenizden yeni haberdar oldum musaadeniz olursa son 30 dersi de ben yazmak istiyorum. Ramazan sonuna projeyi bitirelim inşallah. Facebookta da bi grup altyazı ekleme işini yapıyor. Ahmed yâsîn yılmaz ismim, faceden eklerseniz konuşuruz. Selametle…

*********************************************

ekabirweb

20 Haziran 2013 at 13:02

Merhaba. Diğer arkadaşlara da yazdığım gibi bu çalışmayı 1. planda kendi eksikliklerim için yapıyorum. Bu yüzden sonuna kadar da devam etmeye kararlıyım inşallah. İncelediyseniz çalışmalarımda sadece Mustafa İslamoğlu tefsir dersleri yok. O da A. Hulusi’nin Kur’an ı Kerim çözümü eseri ve Elmalı’nın orijinal mealini de temel kaynak olarak alıp aklıma takılan konuları değişik kaynaklardan edindiğim bilgileri de ilave ederek kendimce bir kaynak oluşturmaya çalışıyorum. Bu nedenle bir başkasının da sadece videoları yazıya çevirmesi benim açımdan fark etmiyor. Her halükarda devam edeceğim inşallah.
Fakat Esma derslerini de bunun gibi bir konuma getirebilirseniz benim için de gerçekten çok yararlı bir kaynak oluşturabilirsiniz. Tefsir dersleri konusunda bana ancak ayetlerin daha güncel, daha mantıklı, daha bilimsel orijinal yazı, video, bilimsel makaleler temin edebilirseniz minnettar olurum.
Alt yazı ekleme çalışmasını yapan arkadaş alnoor024 yorumuyla iletişim kuran arkadaşı kastediyorsanız (Çalışmalar sayfasında) hazırdakileri kendisine ilettim zaten. Esen kalın Allah’a emanet olun.

**********************************************

Gürcan Erdem

07 Temmuz 2013 at 18:32

Esselamunaleyküm. Değerli kardeşim çok hayırlı bir çalışma yapıyorsunuz inşaallah. Ben de sizin gibi ders videolarından yararlanarak yazıya geçiriyorum. Ancak klavyede yazmak benim için işkence. O sebeple elle deftere yazıyorum. Bu şekilde bir çalışmayı paylaşmanızın çok iyi olduğunu düşünüyorum.Diğer kullanıcılara yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla şimdiye kadar yaptıklarınızı gönderebiliyorsunuz. Benimde ricam bu olacak. Sitenizden de tek tek indirebilirim ama elinizde toplu halde varsa gönderirseniz sevinirim. Allah çlışmalarınızı daim etsin. Allah’a emanet olun.
Mail: grcnrdm@gmail.com

*********************************************

ekabirweb

07 Temmuz 2013 at 19:45

Ve aleykümselam ve rahmetuhu. 😉 çalışmaları elle yazmak daha zor olur diye düşünüyordum. Önemli olan Kur’an ı anlamak ve yaşamak. Bu konuda Allah cümlemizin gayretini artırsın. Allah alimlerimizden razı olsun ilimlerini artırsın. Hazırda olan sayfaları gönderiyorum. Ama size de söyleyeyim henüz taslak halindeler. Ek bilgi adı altında ilaveler oluyor. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*****************************************

Senol Temur

29 Temmuz 2013 at 21:52

Selamun aleykum, Ltfn nolursunuz devam edin, arkasi gelsin bu hayirli isin

********************************************

ekabirweb

30 Temmuz 2013 at 00:04

Ve aleyküm selâm ve rahmetuhu ve berekâtuhu. Rabbim izin verdiği sürece devam edeceğim İnşaAllah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*************************************************

Mesut Zavalsız

31 Temmuz 2013 at 15:22

Allahın rahmeti,bereketi üzerinize olsun. Ramazanınız mübarek olsun. Bende çalışmalarınızdan yeni istifade etmeye başladım. Çok mükemmel bir çalışma. Rabbim çalışmalarızı daim etsin ve bizi de istifade edenlerden eylesin.
Eğer mümkünse ben de bu zamana kadar ki çalışmalarınızı mail adresime göndermenizi isterim..
(mesutzavalsiz_ciu@hotmail.com)

Allaha emanet olun…
Selam ve dua ile…

********************************************

ekabirweb

31 Temmuz 2013 at 16:29

Allah’ın selâmı, rahmeti ve bereketi cümlemizin üzerine olsun. Sizin de Ramazan’ınız ve Bayramınız mübarek olsun. Hazırda ki bölümleri gönderiyorum. Henüz taslak halinde olduklarını unutmayın. Ek bilgi olarak sonradan ilaveler yapıyorum. Allah bu konudaki gayretimizi artırsın İnşaAllah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*****************************************

Ebu Huzeyfe

22 Eylül 2013 at 16:09

Allah Razı olsun güzel İnsan. Beyyine Suresi. Allah onlardan razı olmuştur, onlar da Allah’tan razı olmuşlardır. İşte bu mükâfat Rablerine derin saygı duyan kimselere mahsustur.

*********************************************

ekabirweb

23 Eylül 2013 at 10:08

Merhaba, Allah cümlemizden razı olsun inşaAllah. {“Rabbim, bana bahşettiğin nimete şükretmeme, razı olacağın sâlih amel yapmama beni muvaffak kıl ve rahmetinle beni sâlih kullarının içine dâhil et. (Neml/19)

**********************************************

Salih

08 Ekim 2013 at 21:51

Selemün Aleyküm..Öncelikle bu çalışmaya emek veren iman kardeşimden Rahmanım razı olsun ebeden amin..Kur’an’ın anlaşılması yolunda çaba harcayan tüm yiğitlere selam olsun. Bir hususu haddim olmayaraktan belirtmek istedim..tefsir çalışmasını dikkatle incelemem sonunda 3 sürede 3 bölümün eksik olduğu ve tekrarlarıyla kaydedildiğini farkettim. Yunus süresi 47-77, Mü’minun süresi 93-118 ve Kasas süresi 1-29 ayetler grubu tekrarlarıyla eklenmiş..düzeltilip ayet grupları yeniden eklenir tarafınızdan inşallah..selam ve dua ile..

**********************************************

ekabirweb

09 Ekim 2013 at 01:02

Ve aleykümselâm ve rahmetuhu ve berekâtuhu. Haklısın kardeşim. Yanlış link bağlanmış. Hatamı fark edip uyardığınız için Allah razı olsun. Hemen düzelttim. Esen kalın Allah’a emanet olun.

***********************************************

yasemin

25 Ekim 2013 at 09:03

Kuranı anlama yolunda hizmet veren ve alan herkesten Rabbim razı olsun….Sizin de ilminizi artırsın inşallah…Çok faydalanıyoruz.

*********************************************

ekabirweb

25 Ekim 2013 at 10:14

Merhaba. Duanıza gönülden amin diyorum. Allah cümlemizin bu yolda gayretini artırsın inşallah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*******************************************

Mevlüt KAR

31 Ekim 2013 at 23:23

sayın yönetici şimdiye kadarki yazıları bilgisayar ortamında albilir miyiz eğer mümkünse mevlutkar@hotmail.com adresine yollarsanız memnun olurm selam ve dua ile

*******************************************

ekabirweb

01 Kasım 2013 at 01:12

Merhaba. Hazırdaki word sayfalarını gönderdim. Allah cümlemizin gayretini artırsın. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

——————————————————-

Hanife Bayrak

03 Kasım 2013 at 20:44

Allah razi olsun yeni buldum sayfanızı ve okumaya başlıyorum inşallah…
Allah yar ve yardımcınız olsun

***********************************************

ekabirweb

03 Kasım 2013 at 21:09

Merhaba. Allah cümlemizden razı olsun, bu yolda gayretimizi artırsın inşaAllah. esen kalın Allah’a emanet olun.

***********************************************

ayurveda

11 Kasım 2013 at 22:41

muhteşem bir paylaşım iki cihandada aziz olun , cin suresine çok acil ihtiyacım var ne zaman paylaşırsınız …

********************************************

ekabirweb

11 Kasım 2013 at 23:41

Merhaba, Dualarınız için Allah razı olsun. Cin suresi hazırlandı ama ancak 20 hafta sonra yayına girecek, ek bilgi eksiklikleri olabilir. Fakat isterseniz Mail adresinize gönderebilirim. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*******************************************

Yusuf Çigdem

12 Kasım 2013 at 13:16

Selamun aleykum,
Allah sizden razi olsun bu calismanizdan dolayi.
Sizden ricam bugune kadar ki olan derslerin word dosyalaini mycigdem06@gmail.com adresine gonderirseniz memnun olurum.
Calismalarinizda basarilar dilerim, Allaha emanet olun.

******************************************

ekabirweb

12 Kasım 2013 at 13:43

Vealeykümselam ve rahmetuhu. Allah cümlemizden razı olsun bu yolda gayretimizi artırsın inşaAllah. Hazır olanları gönderiyorum. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

********************************************

pınar gültekin

14 Kasım 2013 at 09:30

Kuran i anlamak hayatina gecirmek isteyen her müminin okumasini tavsiye ederim hocamizin anlasilir kelimelerin özenle secilmiş yüksekten bulutlardan inen yağmur damlası gibi topraga yumuşacik inip toprağin damlayi icine alması gibi anlaşilir
EMEĞİ GECENLERDEN ALLAH GANI GANI RAZI OLSUN

*************************************************

ekabirweb

14 Kasım 2013 at 11:42

Merhaba. Kur’an ı doğru anlamak günümüzde gerçekten çok zor. Eskilerin mantığı zorlayan, kabullenilmesi zor açıklamaları, günümüzün uzaklarda bir Allah görüşü, bazılarının edeb ve haddi aşan görüşleri insanın kafasını allak bullak edip Allah’tan uzaklaştırıyor. Ben kendimce bu yolu buldum. Ahmed Hulusi, Mustafa İslamoğlu ve Elmalı; Kur’an ı en doğru anlayan ve açıklayan alimler olarak gördüm ve bunların üçünü bir araya getirip bize Kur’an ı anlatmalarını istedim. Yaptığım çalışma işte bu bakış açısıyla oluşuyor. Allah bizlere de Kur’an ı doğru öğrenmeyi, anlamayı, idrak ederek yaşamayı kolaylaştırsın inşallah. Esen kalın Allah’a emanet olun.

********************************************

fahri

15 Kasım 2013 at 17:07

Değerli kardeşim,bizi tarihsel klasik yorumlardan kurtarıp çağımızda kuranın lezzetini dimağımıza sunan islamoğlu hoca’ya nekadar minnettarsak,bunun yazıya dökülüp gözlerimizi ve kalbimizi çalışmanla-ellerinle- aydınlattığın için ellerinden öper duanı esirgememeni dilerim.Allah razı olsun.

***************************************************

ekabirweb

15 Kasım 2013 at 18:18

Merhaba. Eskilerin “ilmi zamanınızın alimlerinden öğreniniz.” Öğüdünü tutmaya çalışıyorum. İlimlerini paylaştığım alimlerimizden Allah razı olsun. Allah ilimlerini artırsın, bizleri de nasiplendirsin inşaAllah. Esen kalın Allah’a emanet olun.

********************************************

ceyhun

02 Aralık 2013 at 00:51

Selamün aleyküm Allah razı olsun kardesim, mūmkūse world dosyalarınï banada gönderebilirmisiniz? Ïnternetten ulasmam zor oluyor.Allah’a emanet olun husderdem@hotmail.com

***********************************************

ekabirweb

02 Aralık 2013 at 01:08

Ve aleykümselam ve rahmetuhu. Allah cümlemizden razı olsun bu yolda gayretimizi artırsın inşaAllah. Hazır olanları gönderiyorum. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*************************************************

Hüseyin Sülek

04 Aralık 2013 at 01:25

hocam bende acizne camii imamıyım akşmalrı tefsir dersi yapyorum ve bu sayfayı bugün göerdüm ve ne kadar sevindim bilmessiniz geçen yıl hocamızı dinelr yazıya döker öyle yapardım ama fazla düzenli olmuyordu .acaba banad ahotmail olarak atarmısınız hazır olnlardan özelllilke nas le fil süreleri ve arsındkileri huseyin-sulek@hotmail.com

*********************************************

ekabirweb

04 Aralık 2013 at 11:59

Merhaba. Görevinizde Allah kolaylık versin, gayretinizi artırsın. Ben hacı hoca falan değilim, Mustafa Hoca ile bir ilgim yok. Sadece Kur’an ın talebesi olmaya çalışan biriyim. Sn. Mustafa hocamın günümüz Mushafına uygun olan 200 videoluk Kuran tefsir dersleri düzenine göre ilerliyorum. Bu nedenle Nas ve fil sureleri arası en son işleyebileceğim sureler. Yani henüz oralara gelemedim. Şu ana kadar hazır olanları gönderiyorum. Benim açımdan bunlar bile taslak halinde. Her an yeni bir bilgi, video, makale elime geçtiğinde ek bilgi olarak ilavelerim oluyor. Allah tamamlayabilmeyi nasip eder inşaAllah. Esen kalın Allah’a emanet olun.

************************************************

Fadime (@Altunayak)

07 Aralık 2013 at 20:38

S.a hizmetinizden dolayı çok çok teşekkür ederim, Rabbim razı olsun. Biz nüzül sırasına göre tefsir dersi yapıyoruz bizim için sıra, nüzül sırasına göre olsa daha iyi olacaktı ama bu bile çok çok iyi oldu Rabbim binlerce kez razı olsun.

**********************************************

ekabirweb

07 Aralık 2013 at 21:41

Merhaba, Allah gayretimizi artırsın. Hem günümüzde kullandığımız mushaf sırasına göre olması, hem de diğer tefsirlerle rahat kıyaslama yapabildiğim için hazır bitmiş Kur’an tefsir derslerini ele almak daha kolay olur diye düşünmüştüm. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

************************************************

tülay

25 Aralık 2013 at 23:46

s.a size teşekkürü bir borç biliyorum çalışmalarınızla tesadüfen karşılaştım ve faydalanıyorm Allah ecrinizi versin Rabbim kabul etsin bu çabanızı ve emeğinizi A.e.o.

*********************************************

ekabirweb

26 Aralık 2013 at 11:44

Merhaba. Hoş geldiniz. Çalışmalarımdan faydalanmanıza çok sevindim. Allah bu konuda gayretini artırsın, kalbinize muhabbet, aklınıza açıklık ihsan etsin inşaAllah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

**********************************************

Ahmed

30 Aralık 2013 at 23:03

Selamün aleyküm..Çalışmanızdan dolayı Rahmanım razı olsun sizden..cennet nimetlerine dönüşecek salih amellerden kılsın Rabbim bu gayretinizi..sizden bir ricam olucaktı eğer mümkünse..yazıya aktardığınız tüm tefsir dosyalarını e postama yollayabilir misiniz? selam ve dua ile..

*********************************************

ekabirweb

30 Aralık 2013 at 23:46

Ve aleyküm selam ve rahmetullah ve berekâtuhu, Hazırda olanları gönderiyorum. Size de hatırlatayım geçmiş bölümlere arada sırada orijinal bilgi veya belge bulduğumda ilave ediyorum. Yani henüz taslak halinde. Esen kalın Allah’a emanet olun.

***********************************************

veysel murat

02 Şubat 2014 at 03:25

Allah sizden razı olsun kardeşim Kur’ani hayata en çok ihtiyaç duydugumuz bu günlerde bu çalışmadan dolayı sizlere cok teşekkür ederim.bu çalısmaları bana gönderebiliRsen beni çok sevindireceksin saygıdeğer Din KARDESIM..veyselmurat2122@hotmail.com

**********************************************

ekabirweb

02 Şubat 2014 at 11:50

Merhaba, Kur’an i hayata en çok ihtiyaç duyulması tespitinize ben de katılıyorum. Zaten bu çalışmayı da bunun için yapıyorum. Doğru, mantıklı ve bilimsel bulduğum tüm verileri bir araya toplamayı, kendi çapımda en akıllıca bir çaba olarak gördüm. Yayına koymakla da hem diğer arayış içinde olanlar faydalanır, hem de okuyucular yanlışlar varsa doğrusunu işaret ederek düzeltme imkanım olur şeklinde düşündüm. Hali hazırda olanları bugünkü şekliyle gönderiyorum. Çalışmalar devam ettiği için yeni ilave ek bilgiler olmaktadır. Yani bu bölümler tamamlandı diyemiyorum bilginiz olsun. Allah bu yolda gayretimizi artırsın inşallah. Esen kalın Allah’a emanet olun.

******************************************

Hanım Büyük

11 Şubat 2014 at 05:42

Merhaba emegi gecen herkese teşekkür ederim.mailimede gönderebilirseniz cok memnun olurum sevgi dualarımla

**********************************************

ekabirweb

11 Şubat 2014 at 11:24

Merhaba. Şu an hazırda olanları gönderiyorum, fakat bazen eski bölümlere de ek bilgi ilavesi veya iptali olabiliyor. Yani taslak halinde olarak kabul edin. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

************************************************

Hanım Büyük

13 Şubat 2014 at 14:04

Merhaba cok teşekkür ederim maalesef aypetimde açılmadı sevgi ve dualarımla

***********************************************

ekabirweb

13 Şubat 2014 at 16:25

Merhaba. Dosyanın açılmamasına şaşırdım. Gönderdiğimde bir anormallik görülmüyor, rahat açılıyor. Belki benim gönderdiğim word dosyası eski program olduğu için veya Ipedinizde rar dosyasını açacak program olmadığı için açılmamış olabilir. Rar dosyasını tekrar gönderiyorum. Bilgisayarınızda açmanızı oradan istediğiniz kısmı yüklemenizi öneririm. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

******************************************

Yusuf Çiğdem

19 Şubat 2014 at 23:27

64 – TEĞÂBÜN (11 – 18)(177 – A) Word belge açılmıyor.
Bi bakarsanız iyi olur.

*****************************************

ekabirweb

19 Şubat 2014 at 23:54

Merhaba, Uyardığınız için Allah razı olsun. Hemen düzelttim. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*******************************************

ahmet

24 Şubat 2014 at 22:30

Hocam sitenizi yeni gördüm gerçekten çok büyük emek harcanmış. Allah sizden razı olsun. hocam çalışmalarınızı derslerde kullanmak istiyorum bana da gönderirseniz mutlu olurum çok teşekkür ederim. Selam ve Dua ile

**********************************************

ekabirweb

24 Şubat 2014 at 23:56

Merhaba, Allah cümlemizden razı olsun. Bazı arkadaşlarıma söylediğim gibi hacı hoca falan değilim 🙂 hazırda olanları bugünkü haliyle gönderiyorum. Allah cümlemizin gayretini artırsın. Esen kalın Allah’a emanet olun.

***********************************************

metin koca

04 Mart 2014 at 02:55

Slm.ne zamandir arastiriyorum.neden bu derslerin word veya read bolumu yok diye. Allah razi olsun.calismalar cok hos. Butun tefsirin bitmesi ne kadar surer acaba. Bu yazilari anladigim kadariyla gonderiyorsunuz.bize de gonderirseniz sevinirim kocametin52@gmail.com. size zahmet olmaz ise….geceniz hos olsun..

****************************************

ekabirweb

04 Mart 2014 at 12:07

Merhaba, beğendiğinize sevindim. Çalışmalarım Allah kısmet ederse 2015 Şubat itibarıyla bitirebileceğimi planlıyorum. Tabi ki size de gönderebilirim, ama farklı kaynaklardan derleme olduğu için hazırda olanlarda bile ek bilgi ilaveleri veya iptalleri olabiliyor. Sadece İslamoğlu videolarının yazılımını kullanıyorsanız onlar tam. Allah cümlemizin gayretini artırsın. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*******************************************

Ragıp

07 Mart 2014 at 15:36

Değerli kardeşim, öncelikle emeğine sağlık; gerçekten çok güzel bir hizmette bulunmuşsun. Allah’ın en çok razı olduklarından olasın. Siteyi yeni keşfettim sayılır; ama her fırsatta yararlanmaya çalışıyorum. Fakat 47 – MUHAMMED SURESİ (01 – 08) (159-2) ve 68 – KALEM SURESİ (34-52) (180-A) linkleri açılmıyor, sanırım teknik bir sorun var. Selametle…

*********************************************

ekabirweb

07 Mart 2014 at 17:27

Merhaba, uyarınız için Allah razı olsun. arasıra linkler kopuyor, farkında olamıyorum. Hemen tekrar bağladım. Esen kalın Allah’a emanet olun.

**********************************************

fatih

12 Mart 2014 at 11:31

selamun aleyküm ALLAH razı olsun çok güzel bir çalışma emeğini ALLAH zayi etmeyecek in şallah

***************************************************

ekabirweb

12 Mart 2014 at 11:47

Ve aleyküm selâm ve rahmetuhu.Teşekkür ederim. Zayi olmayacağı konusunda hiç şüphem yok, çünkü Allah söz veriyor. (Hûd/115) Esen kalın Allah’a emanet olun.

**************************************************

filiznur

25 Mart 2014 at 00:28

Selamun aleykum , kardesim Allah razi olsun, senelerdir dinler birebir defterime not alirdir satir satir, sayfanizi bulunca, ganimet bulmus gibi sevindim.Rabbim ecrini versin.Duama dahilsiniz vesselam.

************************************************

ekabirweb

25 Mart 2014 at 01:58

Ve aleyküm selâm ve Rahmetullah. Allah cümlemizden razı olsun, Kur’an ı anlama yolunda gayretimizi, şevkimizi artırsın inşaAllah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*********************************************

Nurgül Aydın Karabağ

27 Mart 2014 at 16:49

S.A. Çok faydalı oldu. Bne 2 senedir Hocamızı internettne tefsir derslerini dinler ve yazıya döküyordum.. Arkadaşlarla kendi aramızda kuran halkası kurmuştuk.Bugün arkadaşım haber verdi.. Daha önce aramıştım böyle bir site ama bulamamıştım..Rabbim emeğinizin karşılığını versin inş.
Rica; Mail gönderebiliyorsunuz sanırım, zahmet olacak ama banada lütfen.. nurgul_a@hotmail.com.. Allah razı olsun…

***********************************************

ekabirweb

27 Mart 2014 at 17:51

Merhaba. Kur’an ı doğru anlama yolunda Allah gayretinizi artırsın. Bugünkü haliyle hazır olan sayfaları gönderiyorum. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*********************************************

emir

15 Nisan 2014 at 01:10

Allah sizden razı olsun. Sadece İslamoğlu’na ait olan kısımları mail atabilir misiniz acaba?

********************************************

ekabirweb

15 Nisan 2014 at 10:39

Merhaba. Allah cümlemizden razı olsun. Sadece İslamoğlu’na ait olanları ayıramam. Çünkü çalışmalarım ayrı ayrı yapılmıyor. Zaten çalışmalarım sadece kendim için yaptığım bir çalışmadır. paylaşmamın sebebi her hangi bir kimseye hizmet değil, benim gibi ihtiyacı olanlara kolaylık olsun diye Allah rızası için paylaşıyorum. Yazıları dileyen dilediği gibi değerlendirebilir. Onun için size göndereyim hangi kısma ihtiyacınız varsa onu kullanın. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*******************************************

emir

15 Nisan 2014 at 18:12

Ben yanlış anlamışım. Gerçekten azim isteyen bir çalışma Allah muvaffak etsin. İlmimizle amel etmeyi nasib etsin. Mailimi e posta bölümüne yazdım . dosyaları gönderebirseniz makbule geçicek. Allah a emanet olun.

******************************************

ekabirweb

15 Nisan 2014 at 18:40

Merhaba. Tespitinizde gerçekten haklısınız, kopyala yapıştıra benzemiyor, sıkı bir azim ve irade gerekiyor. Rabbim bunu nasip ettiği için hamd ediyorum. Hazırda olanları bugünkü haliyle gönderiyorum. Ek bilgiler henüz sabitlenmedi. Allah cümlemize doğruyu aramada merak, gayret ve zihin açıklığı ihsan etsin. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*****************************************

deniz görgülü

20 Nisan 2014 at 00:05

öncelikle Allah razı olsun büyük sabır isteyen bir iş. bende şu an prof. dr mehmet okuyan hocanın ibret aldın mı programlarını yazıya döküyorum Allah izin verirse bitirmeyi düşünüyorum sizden ricam elinizdeki tefsir taslaklarını verebilir misiniz? selam ve dua ile…

************************************************

ekabirweb

20 Nisan 2014 at 01:00

Merhaba, sizde zorlu bir yola girmişsiniz. Allah kolaylık versin. Mehmet Okuyan hocayı ben de takip ediyorum bilhassa Envârul Kur’an derslerini. Kur’an ı Kur’an la açıklarken mantığa da hitap edebilmeyi başaran bir alim. Bende ki tefsir dersleri word sayfalarını gönderiyorum. Allah gayretinizi artırsın, kalbinizde muhabbet, aklınızda aydınlık ihsan eylesin. Esen karlık Allah’a emanet olun.

************************************************

doyouwanttoknowmydreams

25 Nisan 2014 at 08:15

Sayın Yetkili;
Öncelikle çabanızdan ötürü sizi tebrik eder; Cenab-ı Hakk’ın gayretinizi arttırmasını ve ilminizi bereketli kılmasını dileirim.
İki sorum olacak;
Birincisi, tefsirlerin İngilizce çevirilerini de siz mi yapıyorsunuz?
İkinicisi de, Fakiyr ile de tefsirlerin Word formatındaki durumlarını paylaşır mısınız?

**********************************************

ekabirweb

25 Nisan 2014 at 10:41

Merhaba, 🙂 teşekkür ederim. Tefsir derslerini İngilizceye ben değil oğlum tarafından yapılıyor. İkimizin de gayesi hem kendimizi eğitmek hem de paylaşarak bereketlendirmek. Word sayfalarını tabii ki paylaşıyorum. Toplu indirme uygulaması yapmadım çünkü henüz tamamlanmadı. Yeni bilgiler bulduğumda eski de olsa ek bilgi olarak ilave ediyorum. Onun için bugünkü haliyle gönderebiliyorum. Umarım kusuruma bakmazsınız. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*********************************************

tuba ebrar

10 Haziran 2014 at 23:28

Kardeşim allah sizden razi olsun nasıl büyük bi ikram bulundunuz anlatamam. Sağlık huzur ve iman üzre yaşayın inşaallah. .. yazılarınızı devamı umuduyla…

************************************************

ekabirweb

11 Haziran 2014 at 01:10

Merhaba, Allah cümlemizden razı olsun, Allah hepimizi sağlık, huzur ve iman üzere yaşamayı nasip eder inşallah. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*******************************************

tuba ebrar

05 Temmuz 2014 at 03:25

Selâmün aleyküm. Evimde internet ve bilgisayar yok ve tek kek word dosyalarına kaydederek çıktı almayi düşünüyordum. Ancak 3 cocukla herhangi bir yerde bunu yapmak cok zor.Kuran kursu öğreticisiyim. Ve ölene kadar da kuran in öğrencisi. ..bana da word belgelerini mail atarsanız çok sevinirim.şu mübarek günde ve sanliurfa da sabah ezanlari okunuyorken dilerim Rabbim sizi Rasûlullah a komşu eylesin.. guney032@hotmail.com adresine mailinzi bekliyorum.allah razi olsun ekabir kardeşim. ..

*********************************************

ekabirweb

05 Temmuz 2014 at 10:17

Ve aleykümSelâm Ve Rahmetuhu Ve Berekâtuhu Kardeşim. Ramazanınız mübarek olsun Rabbim onun feyzinden cümlemizi de nasiplendirsin inşallah. Hali hazırda olan dosyaları gönderiyorum. Allah merakını ve arayış gayretini artırsın. Aklına aydınlık, gönlüne muhabbet koysun inşallah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*********************************************

musa

12 Haziran 2014 at 19:43

Selam Ekabir;
Tam ama tam olarak istediğim şeyi burada buldum. Allah razı olsun. Mustafa İSLAMOĞLU’nun TV deki tefsir konuşmalarını yazılı olarak okumayı istiyordum. Farklı tefsir ve meallerinde yanında olması diğer düşünce ve çeviri farklılıklarını da görmek bakımından dahada faydalı olmuş. Gerçekten ama gerçekten çok güzel. İnşallah bu çalışmalarını tamamlarsın. 114 sureyi de görmek bizi çok mutlu edecektir inan. Başarılar.

****************************************

musa

12 Haziran 2014 at 19:50

Selam Ekabir;
Diğer mailleri okuyunca beni de telaş sardı. En üzüldüğüm şey böyle aradığım bilgileri içeren bir sitenin bir aksilikle kaybolması yayından kalkması. Malesef bazen olabiliyor serverden falan. Herkez gibi bana da mail atabilirsen çok memnun olurum. Vaktin müsait olursa. Allah razı olsun.

************************************************

musa

12 Haziran 2014 at 20:36

Selam Ekabir;

Sanırım çok meşgul ettim mesajı affınıza sığınarak inşallah. http://www.ufukder.net Ankara-Etisegut Kur’an halkalarına ait kendi web sitemizdir. Eğer izin verirseniz sadece Mustafa İSLAMOĞLU’na ait tefsiri WORD formatın da indirme linki olarak vermek isterim. Tabiki burda çok emeğiniz var.

Eğer Allah rızası için yaralanmak isteyenlerin faydasına sunmak isterseniz. Esmaül HÜSNA derslerinide buna dahil edebilir misiniz ?

Bir arkadaşımızda Yaşar Okuyan hocanın tv program yazılı çevirisini yaptığını belirtmiş iletişim kurmamızı sağlayabilir misiniz onunda çevirilerini sizin bu siteye ve http://www.ufukder.net sitemize koysak.

Bakın bende Değerli alimlerimiz Yaşar okuyan ve Mustafa İSLAMOĞLU’nun kendi tefsirleri var yani kitap olarak aldım okuyorum. Ancak çok farkındayım ki yaprak sayısı ve maliyetle sınırlandıklarını hissediyorum detaylı ele alamıyorlar kitaplarda malum hacim sorunu maliyet sorunu var. Oysaki sözlü programlarında sınırsız olarak tüm yönleriyle doyurucu bir tefsir yapılıyor.

Bu bakından kesinlikle ve kesinlikle bu yapılan yazıya dökülmüş tefsirler çok değerlidir benim şahsi düşüncem. Birde bilmiyorum olur mu, google voice ye çevirmeyi deneyebilir misiniz? Belki mikrofon dinletilerinizi %70 %80 doğrulukta çevirirse yazılı çevirilerinizi kolay kılar inşallah.

mail adresim mtelci2004@yahoo.com

**********************************************

ekabirweb

13 Haziran 2014 at 01:05

Ve aleykümselâm ve rahmetullah. 🙂 Beğenip faydalanıyor olmanıza çok sevindim. Sizin de fark ettiğiniz gibi değişik düşünce ve yorumlar ilave ederek kıyas yapma ve akılda kalma imkânı versin istedim. Word sayfalarının indirme linkini ben de vermek isterdim ama henüz tamamlanmadı ve yeni bulduğum orijinal bilgi, makale, video bulduğumda eski bölümlere ilavelerim oluyor. Hatta bazen iptal ettiklerim oluyor. Bu nedenle bugünkü haliyle size iletebilirim. Siz dilediğiniz gibi değerlendirebilirsiniz.
Esma dersleri için de bir çalışma yapmayı düşünüyorum tabii ama tefsir derslerinin bitmesinden sonra inşaAllah. Mehmet okuyan hocanın İbret aldın mı programını yazıya çevirdiğini söyleyen Deniz Görgülü kardeşim ile kendisinin yazdığı yorumu dışında bir bilgim yok. Bunun için yardımcı olamıyorum özür diliyorum.
Konuşulanları yazıya çevirme programı çok kullanışsız oluyor. Konuşma dili ile yazı dili farklı bilirsiniz. Küçük düzeltmeler yapılması gerekiyor. Bu nedenle dinleyerek yazmak daha uygun. Biraz zaman alıyor belki ama daha verimli. Ayrıca bu çalışmayı kendim için yapıyorum. Bilgiler kalıcı olsun diye bu metodu uyguluyorum. Paylaşmam Allah rızası için. Başka bir düşüncem yok. Esen kalın Allah’a emanet olun.

***************************************

deniz görgülü

13 Haziran 2014 at 12:38

Arkadaşlar devam etmekte olan Mehmet okuyan tefsirlerinin yazıya dökümü tamamlanmak üzere site yöneticisi kardeşime en kısa zamanda teslim edicem selam ve dua ile…

************************************************

ekabirweb

13 Haziran 2014 at 12:52

Merhama, can-ı gönülden teşekkür ediyorum, Allah şevkini ve gayretini artırsın ve kolaylaştırsın inşallah. Esen kalın Allah’a emanet olun

***********************************************

metin

15 Haziran 2014 at 17:43

Allah razı olsun kardeş. benimle de paylaşırsanız sevinirim. metinozbaldoktu@hotmail.com

***********************************************

ekabirweb

16 Haziran 2014 at 00:31

Merhaba ,tabii ki neden olmasın. Esen kalın Allah’a emanet olun.

******************************************

metin

16 Haziran 2014 at 08:26

ahmed bey mail için teşekkür ederim. ancak ben zaten 1,5 yıl önce dosyalarınızı istemiştim ve o günden beri minik bir kuran halkası ile haftada bir gün tefsir dersleri yapıyoruz. şükür bakara suresi bitti. Bir hayra vesile oldunuz, bu hayrı işlemiş gibi sevap alırsınız inşallah.
Ben şu anda mail istersen sn. deniz görgülü kardeşimin Mehmet okuyan hocamızın tefsir derslerini kastedmiştim.
Allah’a emanet olun.(zira daha güvenli bir yer yok)

********************************************

ekabirweb

16 Haziran 2014 at 14:38

Merhaba, Kur’an halkası oluşturmanıza ve benim çalışmalarımı kullanmanıza çok sevindim. Allah gönlünüze muhabbet, aklınıza açıklık ihsan etsin anlamayı ve yaşamayı kolaylaştırsın inşaAllah. Deniz Görgülü kardeşim tamamlananları göndereceğini bildirdi. Gönderdiğinde izin verirse paylaşırız. Şimdilik bu konuda ben de sizin kadar biliyorum. Esen kalın Allah’a emanet olun.

************************************************

Cebrail

06 Temmuz 2014 at 10:52

Hazırda olan word sayfalarını gönderebilirmisiniz. Allah razı olsun. Cebrailburan@hotmail.com

*********************************************

ekabirweb

06 Temmuz 2014 at 11:05

Merhaba, Ramazanınız mübarek olsun feyzinden nasiplenenlerden olun inşallah. Tabii ki gönderebilirim. Esen kalın Allah’a emanet olun.

*************************************************

Elşad

07 Temmuz 2014 at 01:31

Merhaba saygıdeğer kardeşim. Mümkünse yazıları benim de maile göndere bilir misiniz? elshadmiri@gmail.com Sevgi ve saygılarımla…

************************************************

ekabirweb

07 Temmuz 2014 at 03:24

Merhaba, Ramazanınız mübarek olsun feyzinden nasiplenenlerden olun inşallah. Hazırda olanları gönderiyorum. Esen kalın Allah’a emanet olun.

***********************************************

Özge

14 Temmuz 2014 at 12:50

Öncelikle merhaba, bu çalışmalar için, emekleriniz için teşekkür ediyorum bilgisayarımda her zaman açık olan bir site Allah razı olsun. Bende mailime göndermenizi rica edecektim mümkünse ozgeiremaksoy@hotmail.com teşekkür ederim tekrardan, Allah’a emanet olun.

***********************************************

ekabirweb

14 Temmuz 2014 at 13:17

Merhaba, Ramazanınız mübarek olsun feyzinden cümlemize nasip olsun inşaAllah. Dosyayı gönderdim Esen kalın, Allah’a emanet olun.

***************************************************

ceyhun aycav

20 Temmuz 2014 at 01:25

Selamün aleyküm Abicim çalışmalaınızı internetten kopyalayıp toplamaya çalıştım ama cep telefonum çökünce olanlarıda kaybettim. Mümkünse mail adresime çalışmalarınızı Allah rızası için gönderebilirmisiniz
Allah razı olsun Allaha emanrt olun husderdem@hotmail.com

***********************************************

ekabirweb

20 Temmuz 2014 at 03:28

Ve aleyküm Selâm ve Rahmetullah. Ramazanınız ve yaklaşan kadir gecesi ve bayramınız mübarek olsun. Dosyayı gönderiyorum, Allah gayretini ve muhabbetini artırsın. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

*********************************************

yakup175

22 Temmuz 2014 at 13:29

71. sure (1-20) iki kez yazılmış. 20′den sonrası yok.

*********************************************

yakup175

22 Temmuz 2014 at 13:34

Ayrıca çalışmanız çok güzel. Ancak Arapçaya hakim olan Elmalılı ve İslamoğlu gibi alimlerin meal ve tefsirlerinin paylaşılmasını önemsiyorum.

**********************************************

ekabirweb

22 Temmuz 2014 at 14:03

Merhaba, hatamı fark edip uyardığınız için Allah razı olsun, hemen düzelttim. Ben de Sadece Arapça yazı dilini kullananları değil diğer düşünce insanlarının görüşlerini de önemsediğim ve bir arada görmek istediğim için bu yolu seçtim. Esen kalın Allah’a emanet olun.

***********************************************

Kuran talebesi

25 Temmuz 2014 at 12:39

Selamunaleyküm, Kıymetli Ağbeyim, emeğinize sağlık, büyük bir emek vermiş ve paylaşımda bulunmuşsunuz. On beş yıldır hocamızın tüm yazılı ve görsel eserlerini takib etmeye çalışıyorum. Bir yıldır da böyle bir çalışma hayalimdeydi. Siz hayallerimizi gerçeğe döküyorsunuz, Allah razı olsun. Eğer emeğe saygısızlık olmazsa, mail olarak gönderebilirseniz bahtiyar olurum. Selam ve muhabbetlerimle.

*******************************************

ekabirweb

25 Temmuz 2014 at 16:28

Ve aleyküm Selâm ve Rahmetullah ve berekâtuhu, Ramazanınızı, Kadir gecenizi ve Yakında ki bayramınızı kutlarım. Allah sağlık sıhhat ve huzur ve zihin açıklığı içinde tekrarını nasip etsin inşallah. Word dosyasını gönderiyorum. Aklın açık, gönlün muhabbet dolsun. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

 

 
15 Yorum

Yazan: 10 Ekim 2012 in YORUMLAR

 

Etiketler: , , ,

15 responses to “TÜM YAZILAR (ARŞİV) SAYFASI ÖNCEKİ YORUMLAR

  1. Bahar

    14 Ağustos 2014 at 00:51

    Selamlar… Emeğinize sağlık. Allah kabul etsin. Bende dosyayı almayı isterim. nur__bahar@hotmail.com

     
    • ekabirweb

      14 Ağustos 2014 at 10:40

      Merhaba. Hemen gönderiyorum. Allah gayretinizi artırsın. Esen kalın Allah’a emanet olun.

       
  2. Volkan Çağlı

    26 Ağustos 2014 at 15:24

    volkancagli@gmail.com
    bana da göndermen mümkün ise, çok sevinirim…
    Allah’tan Razı Olman dileğimle…

     
    • ekabirweb

      26 Ağustos 2014 at 17:10

      Merhaba. Tabii ki gönderirim. Allah gayretinizi artırsın. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

       
      • Volkan Çağlı

        01 Temmuz 2015 at 20:39

        bir gercekte su ki, sadece ‘Bende var.’ bilinci ile bir yere varilmiyor. Acip okumadan, dersleri islemeden, tekrar tekrar üzerinden gecmeden, tefekkür etmeden.

        Ramazan’dan sonra yeni bir gayret ve enerji ile kendimi(zi) toparlama niyetim olsun ve derslere baslayayim, insaAllah.

         
  3. cem

    16 Eylül 2014 at 14:57

    Merhaba, derlediğiniz tefsir dökümanlarını e-mail olarak tarafıma göndeririseniz sevinirim.
    Selamlar

     
    • ekabirweb

      16 Eylül 2014 at 15:54

      Merhaba şu anki haliyle gönderiyorum. Allah gayretinizi artırsın. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

       
  4. halim

    24 Eylül 2014 at 13:44

    Bu güzel hizmetten dolayı rabbim ecrini artırsın kardeşim. mümkünse banada mail olarak atabilirmişiz. halimeyyupoglu@gmail.com

     
    • ekabirweb

      24 Eylül 2014 at 17:16

      Merhaba, teşekkür ederim, hemen gönderiyorum. Allah gayretinizi artırsın. Esen kalın Allah’a emanet olun.

       
  5. Halime

    09 Kasım 2014 at 03:45

    S.a kardesim sitenizi yeni fark ettim duygulandim yüreğinize, emeğinize sağlık arkadaşım.. Allah razı olsun.. hayran kaldim mümkünse benimde mailime dosyalari gönderirmisiniz?

     
    • ekabirweb

      09 Kasım 2014 at 11:55

      Merhaba, Allah cümlemizden razı olsun inşallah. Beğendiğinize sevindim Allah cümlemizin bu yolda gayretini ve muhabbetini artırsın. Bugün itibarıyla olanları gönderiyorum. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

       
  6. HAMZA

    02 Aralık 2014 at 22:34

    Kardeşim bu eşsiz ve yoğun emek isteyen çalışmanızdan dolayı Allah razı olsun. Çalışmanızı ben de tablette ve telefonda okuyabileceğim bir şekilde CHM dosyası haline getiriyorum. Tefsir sohbetlerine giderken yazılanları okuyarak gidiyorum, çok faydalı oluyor. Vidyoyu dinlemeye kalksam bütünlük kaybolur ve bu kadar kolay olmaz, tekrar emeğiniz için teşekkür ediyorum.

     
    • ekabirweb

      02 Aralık 2014 at 22:42

      Merhaba kardeşim. Sizlerin de faydalanmanıza vesile olduğum için hamdolsun. Allah cümlemizin gayretini ve muhabbetini artırıp Kur’an ca yaşamayı kolaylaştırsın inşaAllah. Esen kalın, Allah’a emanet olun.

       
  7. mahmut sabri yersel

    08 Temmuz 2015 at 00:32

    selamün aleyküm. saffat suresinden sonra 23.cüz ve devamı tefsirini gönderminizi rica ederim. Allah razı olsun.

     
    • ekabirweb

      08 Temmuz 2015 at 00:55

      Ve aleyküm selam ve rahmetuhu ve berekâtuhu. Ben size tamamını göndereyim dilediğiniz kısmını kullanırsınız. PDF dosyası olarak ta isterseniz sayfanın yanında indirme linkinden indirebilirsiniz. Allah gayretinizi artırsın. Esen kalın Allah’a emanet olun.

       

Bir Cevap Yazın

 
